Saturday 20 July 2013

satu malam di bulan ramadhan

happy fasting ! salam sebelas romadhon :) engkorang pose ke idok ni ? ngahaha

ni nak cite pasal aritu kan,amna balik semayang terawikh kan,pastu kan ok stop ! annoying ah cite cemtu.

usai solat terawikh kat masjid,melulu aku keluar sebab nak pegi toilet.lepas pegi toilet tu,aku pon cari sliper jamban aku yang kemain ade beading macam omak datin tu nak balik.lambat kang kena tinggal pulak.hmm,puas aku cari punya cari,sebelah je yang hado.lagi sebelah tah mano.tsk tsk.muka aku time tu macam anak hilang mak pun ado,kehkeh 

ade la bebudak tanak solat buat bising kat masjid tu datang kat aku,dia tanya "akak,sliper akk hilang ke?" mungkin dia nampak hampir lima minit gak la aku cari.aku pun jawab la "aah dik,ade nampak tak sliper akak?" malang tidak berbau,dia pun tak nampak.hmm

aku pun berjalan la pegi kat kereta,dengan berkaki ayam sebelah ==" abang aku tanya,asal lambat? aku pun cite laa potpeetpotpet. kemain semua gelakkan aku,haih pastu abang aku kate,tak mungkin sliper hilang bulan romadhon,haha aku pun pegi la balik cari sliper,sampai hati :(

cari punya cari,kat sebelah tong sampah rupenye.haha jauh kott dengan tempat asal aku letak sliper tuu.waaaa terus aku berlari lari ke kereta dengan senyuman ala iklan colgate tu.ngehngeh :) tanpa menghiraukan keadaan sekeliling,dengan angin sepoi sepoi bahasa ditambah pulak dengan telekung aku yang flowy kemain lagi.ahhh macam hindustan !

sejak hari tu,aku nekad letak seliper aku kat rak kasut yang disediakan.hahaha.

ok tu je nak cite.semoga ketemu lagi.bubye

No comments:

Post a Comment